Friday inspiration


"only yoga can bring you peace of mind"
BKS Iyengar

PT
e eu não posso estar mais de acordo....

um pedido
estou a preparar um post com alguns locais onde praticar yoga no Porto. conheço algumas escolas , provavelmente não conhecerei todas. quem souber de alguma que queira partilhar comigo,  envie-me por favor e-mail para mearoundporto@gmail.com (se possível com o tipo de yoga praticado) obrigada!

ENG
I could't agree more with this statement...

one request:
I am preparing a post about where to practice yoga in Porto. I know some places, but probably I do not know all of them. if you know a place and would like to share it with me, please send me info to mearoundporto@gmail.com (if possible with the kind of yoga that is practiced).
thank you!

Sem comentários:

Enviar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...